Top of the world!

Nä, jag sitter inte bara och häckar när jag är ensam hemma en lördagskväll. Nu har jag precis avslutat en liten workout till min favoritträningslåt med Pussycat Dolls. "Top of the world". Ja, jag är en fjortis.

På tal om fjortisar skulle T visa en video på Facebook i morse på några elever i hans skola som hade gjort en dansuppvisning till "Single Ladies" med Beyoncé (inte lika bra som orginalet men ett starkt försök). När han lämnade mig ensam vid datorn började jag skriva en kommentar under videon i hans namn, typ "Riktigt snygga ni ser ut brudar, så jävla schysst video, shake that ass..." Haha, T blev helt galen när han såg vad jag höll på med och frågade om jag ville att han skulle få sparken. Men jag tänkte ju inte posta kommentaren... Även om det vore kul att ge T pervostämpel på jobbet.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

ha ha vilken komik! tänk om du hade råkat posta den? jag förstår att t fick panik...

2009-05-24 @ 08:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0