Breeze kiss

Jag blir verkligen besatt av låtar, och om jag hittar en jag gillar måste jag lyssna på den om och om igen tills jag tröttnar. Så är det nu med Alanis Morisettes "You oughta know". Jag trodde att jag inte gillade henne förut, men den är ju underbar! Texten..texten!

'Cause the joke that you laid in the bed
That was me and I'm not gonna fade
As soon as you close your eyes, and you know it
And every time I scratch my nails
Down someone else's back I hope you feel it
Well, can you feel it?


Jag gillar ilskan.

On a sidenote så lärde jag wilton lite afrikansk dans idag, han gillade det. Jag tror fan att han är en naturbegåvning! Oj vad han skrattade åt sin fuldansande mamma..tur att vi inte har insyn. Vi hittade en perfekt fuldanslåt, som jag gärna vill dela med mig av så ni andra kan dansa loss lite också!
Självklart finns den inte på youtube, så vi får se om spotifylänken funkar.

http://open.spotify.com/track/1nwbpwE0TUWrMbyRKMyE4k

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Skriv ut låtens namn istället!!!

2009-11-05 @ 23:22:29
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Ewa

Danslåten? Funkade inte länken?

Doc enigma-breeze kiss (djembe mix)

2009-11-06 @ 07:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0