Chris Brown är ett vider!

För några dagar sedan talade Rihanna ut om Chris Browns misshandel i den amerikanska talkshowen 20/20. Och nej, Chris kunde tydligen inte låta detta passera, utan var idag tvungen att göra ett offentligt uttalande angående Rihannas intervju. Har människan ingen medierådgivare???!!!

Så här kommenterar Chris intervjun:

"While I respect Rihanna's right to discuss the specific events of February 8, I maintain my position that all of the details should remain a private matter between us. I do appreciate her support and wish her the best. I am extremely sorry for what I did, and I accept accountability for my actions. At this point, I am taking the proper steps to learn about me and grow from my mistakes. I only hope that others in similar situations can learn from our experience as well. Abuse of any kind is always wrong. The rest I leave it to God."

SJÄLVKLART tycker Chris att hans misshandel borde hållas privat, men varför skulle Rihanna skydda honom genom att inte prata om det i media? Är han helt bakom flötet? Om jag hade mördat nån hade jag säkert också tyckt det var bekvämt om det kunde vara en privatsak mellan mig och offret, men nu funkar det ju inte riktigt så när man bryter mot lagen.

Och jag spyr på honom när han försöker vända det hela till någon form av samhällstjänst han har gjort, som att folk kan lära från hans misstag. Vilket jävla as alltså.



/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0