Dagens skrattfest

Jag och Wilton har ganska mycket dötid innan dagis och skola idag, så jag satt i godan ro och tittade på Mtv, när den här videon kom. Det är hon Linda sundblad, om nån minns henne? För det första reagerade jag på att videon var väldigt dålig, den ska nog vara lite kul och ironiskt, men jag vet inte om hon lyckades.
Nu till skrattfesten: Kolla den nakna killen i slutet av videon. Det är min forna bästis gamla flamma, (och Hammarbyspelaren) José!
Hahahaha why? Vad tycker hans lagkamrater om denna insats tro?



/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Okej, hela den här videon är ett enda stort WHAT THE FUCK?!



Alltså hon är ju en söt tjej, varför är hon så ful i hela videon? Och det ser helt groteskt ut när hon är barbröstad under den där brottardräkten!!!



Jag är så chockad att jag inte ens kan ta in Josés medverkan, även om det förbryllar mig den med.

2009-11-16 @ 22:36:32
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0