Discodaggar

Äntligen kom dagen då jag fick se Discodaggarna!
Jag har tjatat och tjatat i många månader nu på att få se den, men en viss filmfascist har alltid varit en käpp i mitt kvalitets-film-hjul. Men nu!

Jag och Lilla Anna kände oss fortfarande lite sjuka och svaga igår, så vi ville se nåt lättsmält, och vi tänkte att Wilton kanske också skulle uppskatta den...Men nej.  Under filmen kom han upprepade gånger med sina Teletubbiesfilmer och försökte byta, men vi ignorerade barnet.
Och här kommer det bästa med hela filmen...E.M.D gör daggarnas röster!!! Det du Anna.. är du avis?

Om jag formulerar mig konstigt nu så skyller jag helt på sjukdomen och att jag håller på med min hemtenta ( Tar bara en meningsfull bloggpaus..) och känner att min hjärna sakta förvandlas till mögel. Eller nåt liknande äckligt grötigt.

Anyways, den är en must-see!
Eller?
Nej.



/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

WHAAAAAT???!!!!!!!! Gör EMD rösterna????????



Ja, detta var en befogad reaktion. Jag måste också se den!!!

2009-11-25 @ 19:39:18
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0