Hjälmfrisyr

Först av allt: Ska Ballerina sluta blogga? Why?

Nu till nåt annat. Min kroniska trötthet. Är det ett tecken på svinis? Eller bara ett tecken på att jag arbetar hårt på mitt nästan-jobb? Mitt mål är i alla fall att gå och lägga mig innan tio ikväll, vilket innebär ca 15 minuter till av typ surfande på internet. Givande.

Igår såg jag i alla fall "The september issue" innan jag däckade. Kul film om man är intresserad av branschen, annars kanske lite väl smal. Men jag är jäkligt fascinerad av Anna Wintours frilla! Hur kan det se exakt likadan ut jämt? Helt övernaturligt!

För er som undrar så gick min presentation på trendmötet på jobbet idag bra! Jag pratade om modeapplikationer för Iphones! Folk verkade i alla fall intresserade, även om de kanske bara låtsades för att göra mig glad.


Anna Wintour och hennes frilla.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ballerina her self.

Bllerina slutade blogga för att hon inte hade någon motivation att blogga längre och ville ha lite privatliv. Doch lever hon med ångest och känner sig kvävd sen hon tog bort sin blogg :P

What have I done??

2009-11-21 @ 09:40:44
URL: http://INGEN BLOGG :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0