Jag - en manlig skådespelare

Nä, nu får Careerbuilder.se ta och ge sig. Är medlem hos dom och får därför utskick med lediga jobb som 1.) Jag kan tänkas passa till, 2.) Jag "kanske normalt inte skulle ha sökt". Några av dessa jobb i kategori två var denna vecka:

- Pensionärer och män mellan 40-50 sökes till reklamfilm
- Män till norsk film
- Manlig skådespelare 45 plus till svensk långfilm

Nej, tacka fan för att jag "normalt" inte skulle söka dessa tjänster (syftar inte bara på att jag inte någonstans har några skådespelarambitioner). Varför, herregud varför, spenderade jag tid på att fylla i världen längsta formulär på deras sida med personuppgifter och meriter, när det ändå verkar vara en överrmäktig uppgift för dem att genom sin databas ta reda på så pass basala uppgifter som mitt kön och min ålder?

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0