Lemlästad?

Jag och Wilton fick vaccin mot svininfluensan igår. Och hur löjligt det än låter så känner jag mig lite lättad nu, jag har nog gått runt och varit lite omedvetet orolig för att bli sjuk/att Wes ska bli sjuk. Jag skyller allt på tidningshetsen.
Men. Jag har så otroligt ont armen nu, jag kunde inte sova inatt, för varje gång jag rörde mig gjorde det ont. I morse kunde jag inte ens sätta upp håret, för jag kunde inte lyfta den. Ska det vara såhär? Är det någon som vet?
Kommer armen ramla av? Kommer det snart stå på löpsedlarna "Kvinna tappade armen av vaccinet". Hjälp!

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Men T hade också så i veckan när han hade vaccinerat sig, han sa att det kändes som ett gigantiskt blåmärke och att han knappt kunde röra armen. Du tog väl i vänster hoppas jag?

2009-11-27 @ 10:40:00
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0