Mammas pojkar-bloggen

Vi kanske kan göra detta till en kombinerad EMD/Mammas pojkar-blogg? Inte?

Shit, kvällens avsnitt var fan priceless! Jag skojar inte ens när jag jag säger att jag kommer bli ledsen när det här programmet slutar. Det är den enda serien jag följer just nu och den gör mig aldrig besviken! Jag måste börja ha ett anteckningsblock med mig framför tv:n, det finns så mycket att diskutera efteråt att man glömmer hälften! Några highlights från ikväll:

- Tim's nya intellektuella glasögonlook
- Bobbys hetsiga humör mot sin mamma
- Naimas fejkade tårar när Bobby väljer Jane
- Bobbys sätt att uttala "Jane"
- Janes kickershot mot Julia
- Gerds never ending lobby-kampanj för Martina
- Att Christian beskriver alla småtjejer som mogna för sin ålder när motsatsen är uppenbar
- Tims "Tim"-tatuering
- Att Susanne alltid är lite småfull



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0