Mammas pojkar-knäppgökar

Haha, ja, Bobbys dans var ju i en klass för sig. Men det pinsammaste var ju när Jane direkt efter dansen gick fram och kramade honom innerligt som om han precis gett dem en stor gåva genom att visa upp sina skämmiga moves.

För att fortsätta på Mammas Pojkar-temat så åkte ju äntligen Towa ut igår. Ni vet hon som varit med i Sanningens Ögonblick, har haft pojkvän under hela denna tiden, samt startat bloggbråk med Izza? Mediakåtare person får man ju leta efter, och nu talar hon ut med Nyheter 24 om hur hon sagt upp kontakten med sin syster efter ett bråk om någon lägenhet.

Alltså jag vet inte, men det är någonting som jag tycker är så himla trashigt med att säga upp kontakten med familjemedlemmar utan acceptabelt skäl. Jag menar har man blivit misshandlad av sin pappa under hela sin uppväxt förstår jag kanske om man kanske bryter, men över materiella saker som en lägenhet? Samma sak när hela familjer hamnar i bråk över testamenten. Så smaklöst på något sätt.



/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0