Mitt lilla rum!

Först och främst: Bra uppdatering idag Ewa! Fortsätt så! Jobba jobba jooobba!

Tog lite smygbilder på mitt extremt läckra egna rum på jobbet idag (försöker låtsas som att dom inte alls typ rensat ut ett skräprum för att jag ska ha nånstans att jobba). Första bilden föreställer kaoset på mitt bord. Hela Gants höst och cruisekollektioner skulle skickas tillbaka idag och det uppdraget låg, både bildligt och bokstavligt talat, på mitt bord. Bild nummer två föreställer mitt lilla skrivbord, med en bild av en skrevande man på väggen ovanför. Påklädd förvisso, men ändå. Ska byta ut den när jag blir lite varm i kläderna.

Idag hade vi ett trendmöte som alla skulle vara med på, och alla skulle hålla varsitt litet framförande om något nytt och happening man tyckte att de andra kunde inspireras av. Nästa vecka ska jag också delta och hålla mitt egna lilla tal! Jag känner att pressen är på, måste ju berätta om nåt intressant, inte komma med nåt som alla redan känner till... Är redan nervös, men förökte låta glad och självsäker när de frågade om jag ville bidra. Fake it 'til you make it eller vad säger man? Get rich or die tryin' kanske?





/Anna




Kommentarer
Postat av: Ewa

wow! Jag är så imponerad! Ditt liv är så glammigt, typ som i The Hills, minus de lyxiga lägenheterna och det fina vädret..

Men hjälp vad nervös jag skulle vara inför mötet! Vad ska du prata om?

2009-11-12 @ 08:42:58
Postat av: Ewa

wow! Jag är så imponerad! Ditt liv är så glammigt, typ som i The Hills, minus de lyxiga lägenheterna och det fina vädret..

Men hjälp vad nervös jag skulle vara inför mötet! Vad ska du prata om?

2009-11-12 @ 08:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0