New shoes

Nu i helgen har jag varit i V, och jag passade på att köpa ett par skor på Din Sko. Syftet var att hitta ett par högklackade skor att kunna ha både till vardags och kanske om man  skulle (vid ett ytterst sällsynt tillfälle) gå ut och festa. Och att de skulle passa till både typ leggings och kjol med strumpbyxor. Skorna det blev är de på översta bilden. Dom jag egentligen ville ha är de på understa, men de gick verkligen inte ihop med mina fötter. Alltså det var som ett skämt, jag kunde knappt stå upprätt i dom i affären, let alone gå i dem. Skitkontstiga var dom, och jag försökte verkligen ska ni veta.

Jag blir fortfarande lite ledsen när jag ser dom nu, jag tycker dom är så himla snygga. Men jag måste snap out of it, för det finns verkligen ingen möjlighet att jag skulle kunna använda dom om jag inte gör en fottranplantation.

Nu är min fråga: Är de översta som jag faktiskt köpte fula? Alltså dom är så himla sköna att gå i, fyller syftet vad jag letade efter, plus att de inte var dyra. Men jag är inte hundra på looken. Äsch, ingen kommer hinna svara på detta innan jag måste inviga dem imorgon bitti ändå.


Dom jag köpte...


The ones that got away...

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0