Oh no he didnt!!!!

Lord have mercy. Såg ni "mammas pojkar" igår?
Jag var helt oförberedd på att jag skulle se det mest minnesvärda i televisionens historia. Bobbys Michael Jackson-dans.
Jag såg det komma, men jag tänkte; "Nej, han kan inte göra det..". Men han gjorde det!
Han kan inte mena allvar. Han kan väl inte mena allvar?  Menar han allvar?
Det hade varit pinsamt även om han faktiskt kunde dansa, men nu kunde han verkligen inte det. Jag och farbror Anna satt i soffan och skrek rätt ut, jag försökte hålla för ögonen, men jag kunde inte sluta titta. 




Michael?


/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med om att det var pinsamt, men till hans försvar måste man ju ändå säga att Bobby är den enda av killarna med lite personlighet. Det är ju hans som gör bäst tv, som när hans samtal med hans mamma alltid spårar ur i nåt form av handgemäng. Hur kul är gubbsjuka Christian och kolla-på-mig-jag-är-så-snygg-Tim?

2009-11-06 @ 13:41:18
Postat av: Anna

Ovanstående kommentar är alltså från mig.

2009-11-06 @ 13:41:53
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0