Old fart

Jag har verkligen tappat shopping-stinget.
Idag åkte jag och Wes till Farsta för att köpa vinterskor till mig. Både jag och Wilton var spända och förväntansfulla inför de heta stövlar som mamma i fortsättningen skulle ha på fötterna. På vägen dit fantiserade jag om hur snygg och elegant jag skulle bli i dem, och hur alla mina gamla malätna trasor till kläder liksom skulle få nytt liv när jag kombinerade dem med de nya stövlarna.
Så fanns dem inte kvar.
Jag ville gråta. Jag ville skrika, och eventuellt sparka på någon som jobbade i butiken.
Men det gjorde jag såklart inte. Jag gick till BR leksaker och köpte tre bilar till Wilton, och sen köpte jag några hyacinter på torget.

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Du känner inte att det är läge att vidga sina vyer lite? Att de är slut i Farsta C betyder ju inte att de är slut i hela världen! TRY HARDER!!!

2009-11-25 @ 19:41:52
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0