Paris Brosnan

Nu har äntligen kajan mamma gått och lagt sig. Jag hämtade henne uppe på elvan efter nio och redan då var det dags för sängdags. Vi stannade trots detta kvar ett tag till, jag fick i mig två glas mousserande och Karin och jag började dansa technodans med inbillade neonpinnar och visselpipor. Mamma somnade i en fåtölj vilket dokumenterades på kamera.

När vi nu kom ner till femman fick kvällen ett abrubt slut. Det hela började med att jag slog på en film på fyran med Pierce Brosnan, varpå mamma glatt utbrast "Åh, är det Paris Brosnan". Givetvis hånskrattade jag åt mamma, som blev sur, skrek "Jag orkar inte med dina hån längre" och gick och la sig.

Nä, vi var vänner vid sängdags. Riktigt så aggressivt som det verkade var det inte. Trots bådas våran berusning.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vart är bilderna från denna helkväll? Va?!

2009-11-10 @ 13:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0