Shawty what yo name is..

Beyoncé kan ju inte misslyckas.
Jag älskar den här låten, men jag är inte säker på om Lady gagas insats tillförde särskilt mycket. Vad jag däremot är säker på att det inte är så smickrande för någon av dem att stå bredvid varandra sådär. Bejonsej ser ut som en big-boned-amazonkvinna bredvid lilla spetan Lady gaga, och Lady gagas hela utseende blir inte direkt till sin fördel när man jämför med sinnesutvidgande vackra B.
Är det sådär jag ser ut när jag står bredvid Lilla Anna? Alltså, inte som en big-boned-amazonkvinna såklart, utan sinnesutvidgande vacker. ( Höhöhö)

En sak till. Jag älskar Bettie Page-frippan och färgglada tishan i slutet. Så vill jag se ut!



/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Fast jag tycker dom var coola tillsammans! Men är Gaga extremt liten eller vad? Trodde inte Beyoncé var en sån big mama?

2009-11-30 @ 20:29:57
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Lilla Anna

Kniv i hjärtat ewa, kniv i hjärtat! Du vet mkt väl är jag är fläsk-fia av oss två. Btw, de verkar vara medvetna om problemet eftersom beyonce står typ tio mil bakom lady gaga merparten av videon. Vidare funderingar jag får är hur jag själv skulle se ut bredvid beyonce... längd och fläskmässigt.

2009-12-01 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0