Socialt missfoster

Idag ska jag göra ett grupparbete. Jag och några till i klassen ska göra ett socialt expriment.
Det fanns massa roliga saker man kunde göra, men tyvärr kom min grupp fram till att vi ska stå på sergels torg och försöka skapa en folksamling. Vi ska bilda en ring kring en inbillad sak och se om folk stannar och tittar.
Jag var för svag i kropp och själ för att ens orka protestera. Jag tänkte, hur farligt kan det vara?
Nu har jag tänkt om. Det finns så många förnedrande aspekter med det här "exprimentet".
JAG VILL INTE!

Kommer jag bli stämplad som en trångsundslyna om jag vägrar? Kan jag komma med nån helt fantastisk annan idé som får dem att tänka om? Jag är tacksam för förslag från allmänheten (Och med allmänheten menar jag typ Anna, Karin och Mamma...)

Dessutom måste jag utsätta mitt stackars barn för skammen också, han ska vara med. Förstör jag Wiltons barndom?

Som sagt, förslag mottages tacksamt, i annat fall kan ni se mig bli förnedrad på sergels torg runt tre!

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, vadå? Jag tycker det verkar kul! Ska definitivt komma och glo om jag har vägarna förbi! Spännande för Wilton också! Jag ser inget negativt i detta what so ever.

2009-11-03 @ 12:54:18
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Ewa

Anna? Mår du bra? Kom Kom så hänger vi?! Ok, jag kan ju ringa dig för detta snack..

2009-11-03 @ 13:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0