Temakväll

Jag har lite för mycket fritid. Ja.
Just nu borde jag som vanligt plugga för liv och lust, och det planerar jag att göra snart också.

Jag är sjukt pepp inför vår stundande kväll i Uppsala, och jag och Lilla Anna har laddat upp ordentligt, och planerar att det här ska bli den bästa kvällen i våra liv. Men jag tycker vi borde ha ett passande tema. Och jag tror jag kommit på ett! Jag har inte kommit på namnet än, men det här låten kan ju vara lite av en themesong.



Vad tror ni om det? Vi behöver ju inte klä oss så, men ni fattar grejen?

/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Nä, vadå jag fattar inte alls grejen? Ni ska inte klä er så, men vad går då temat ut på?

2009-11-06 @ 13:43:32
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Ewa

Men fattar du inte din tröga fan? Nu säger jag upp kontakten med dig.

Nej men attityden, stämningen. Fatta!!!

2009-11-06 @ 13:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0