Till slut kommer allt bli perfekt

Jag älskar Ken Rings nya låt ju! Jättefin! Jag blir lite rörd av versen om hans barn, och att "livet blev mycket bättre än jag trott". Det känns som att han haft så mycket strul för sig och jag bli varm i hjärtat av att allt verkar ha löst sig. Och ungen är ju too cute for words. Rätt snygg video också! I alla fall med svensk-hiphop-video-mått mätt...

Jag gillar beefen bland kommentarerna på Youtube btw...

Kommenterare 1:
"Haha aa, nummer 1 va? Lowlife nummer 1 skulle jag vilja säga. Han har inte gjort något vettigt och ändå kallar han sig själv för en "legend". Det kallar jag drygt."

Kommenterare 2:
inte gjort nått vettigt ?
oh really now punk ..
Han har inte bara varit med i gamet länge nog för att ha rätten att bli kallad legend ..
Han är en legend inom hiphop more so ever än de flesta som finns nu ?
hm ...

/Anna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0