Trubbel i paradiset

Kom precis hem från ett bibesök med Sofie, vi såg "Trubbel i paradiset" med Vince Vaughn och Malin Åkerman. Över förväntan, verkligen! Jag skrattade typ hela tiden! Fast jag tror man måste gilla Vince för att tycka att en del är kul, mycket av komiken bygger på hans sätt att prata och hans mimik liksom. Men Ewa jag vet att du skulle gilla den i alla fall!

I filmen är det ju ett gäng par som åker på en kombinerad solsemester/parterapi-resa, och på resorten de kommer till finns världens äckligaste yogalärare som alla tjejerna tycker är läcker. Satt hela filmen och funderade på vem det var, kände igen honom så himla mycket! Och som alltid är IMDB min bästa vän, och jag upptäckte just att yogaläraren Salvadore var samma som spelade Rodrigo i Lipstick Jungle (mamma vet)! Haha, så kul... Men han hade mindre slemmig look i Lipstick Jungle...


Carlos innan sin makeover...


...Carlos som yogaläraren Salvadore!

/Anna

 


Kommentarer
Postat av: mamma

jag vet !

Har jag fått svar på frågan om varför man säger that shit om allting ???

2009-11-11 @ 07:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0