Two psychos

Hörde ett rykte om att du och Wes, aka Den Lille Smittbäraren, ska komma hit på fredag. Oh Yes! Om ingen av er bär på någon sjukdom tror jag att det är en bra idé om mamma och jag avbryts i vårat urspårande av någon utomstående. Lämnade precis en givande diskussion i vardagsrummet kring vad som skulle hända om någon av oss dog, vilket innefattade en omfattande handlingsplan för hur jag skulle gå tillväga om jag skulle behöva bli vårnadshavare för Wilton plus ett konstaterande från mammas sida att det "inte vore så konstigt" om jag hittade henne död i sängen en morgon.

Du förstår ju att vi inte är bra för varandra.

Här ligger dessutom denna gröna lilla partyväska och väntar på dig när du kommer, samma som Nöjesguiden-Camilla hade i fredags. Så jävla hett alltså!!!



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0