And I smile at you again

En av de trista grejerna med att komma tillbaka till mitt gamla jobb (ja det finns en hel lista) var att upptäcka att de inte uppdaterat sin skivsamling på över ett och ett halvt år. Vi har typ en med Westlife, en med Peter Jöback (min chef är lite kär i honom, jag tror inte att hon har fattat att hans namn är Gary with a silent R) och ett gäng med danska klassiker. Enda ljusglimten är en skiva med Eva Cassidy, love love love den här låten. Tror vi har samma skiva här hemma nånstans, jag gav den till mamma i julklapp nåt år har jag för mig. Måste leta upp den, av någon anledning finns det bara en enda låt med Eva Cassidy på Spotify?

I alla fall så har jag alltid gillat "Time is a healer" men den känns extra i hjärtat nu. "And all hearts that break are put back together again" - Där hör ni tjejer! Tänk på det!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0