Avundsjuka

Något man kan bli trött på är bloggtjejer som skyller sina hatkommentarer på att läsarna är avundsjuka. Typ Kissie som inte fattar att folk föraktar henne och att det är därför de läser/kommenterar elakt.

Det finns väldigt få bloggerskor som jag är avundsjuk på, men herregud vad jag skulle vilja ha Jennie Hammars liv! Hon är lika gammal som jag (hej åldersnoja) och är gift med Filip Hammar och typ jetsettar runt om i världen tillsammans med honom samtidigt som hon frilansar hemifrån som journalist. I vintras bodde de i New York när Filip och Fredrik gjorde sitt program därifrån, och just nu är hon i Los Angeles på semester samt förbereder deras flytt dit om några månader. Fritiden fyller hon med lyxshopping, poolhäng, besök på alla de coolaste restaurangerna och partykvällar.

Jag tröstar mig med att hennes liv helt enkelt inte KAN vara så perfekt som det ser ut. Det måste finnas något som man inte ser som läsare.

Men det intressanta är att Jennie nästan aldrig får hatkommentarer, trots att hennes liv garanterat är mer avundsvärt än Kissies fjortistillvaro. Så den teorin kan vi avskriva.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

HOLD UP!? Skulle du vilja vara gift med Filip Hammar?

2009-10-27 @ 18:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0