Bitchfit

Jag vill verkligen be om ursäkt för att ha ignorerat våra läsare (läs Lilla/Farbror Anna). Men det är verkligen fullt upp i mitt liv nu när jag är dagdrivare och bor hemma hos mamma. Man kan inte sitta och blogga utan måste göra viktiga saker som att ringa DN och klaga när tidningen inte kommit vid 07:20 en lördagsmorgon.

Jag har ignorerat följande kommentarer på The Hills-inlägget nedan:


Postat av: Farbror Anna

Ursäka men jag måste fråga! Va händer med fistfajeten som man fick smakprov på i första avsnittet??? Den där "next week on the hills". Har jag gjort något fel? Vad händer? HJÄLP!

Postat av: Farbror Anna

Jag vet att du säkert har andra saker att göra med ditt liv men jag väntar fortfarande på svar...


Nu kommer det hett efterlängtade svaret! Tyvärr vet jag inte vilken fistfajt du menar? Den när man ser hur Kristen får något slängt i huvudet? Det är i alla fall säkert i nästa avsnitt, för det är då Kristen börjar fundera på att försöka vinna Brody tillbaka och hans fjortis-crazy-playboy-flickvän Jayde blir bindgalen. Det känns i alla fall som det är dom två som kommer spåra mest under säsongen, även om Audrina har aggro-potential hon med.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Farbror Anna

Jag tackar ödmjukast! Men jag tycker det är falsk marknadsföring från mtv. Om det inte kommer nästa avsnitt kommer inte jag kunna ansvara för mina handlingar...

2009-10-12 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0