Bruised but not broken

Nu är det dags för nya friska tag tycker jag!
Och om det nån gång har funnits ett tillfälle att se den gamla kvalitetsrullen "Hålla andan", så är det nu. Åh jag har nästan längtat efter en legitim anledning att få se den.. vilka är på?
Och om vi verkligen känner oss in the mood kan vi ju slänga in "how stella got her groove back" eller nåt... Vadå? Dålig filmsmak, jag?
Eller så kan vi ju göra som jag och Farbror Anna gjorde en gång, gå in i en videobutik och fråga om de har någon bra manshatarfilm. De två unga killarna som jobbade där såg lite rädda ut..

Read my lips...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Whitney!

 

/ Ewa


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är på! På både Hålla andan, How Stella got her groove back OCH att gå in på valfri videobutik och fråga efter manshatarfilmer. Count me in!

2009-10-20 @ 17:28:38
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0