Dagens skrattfest

Har ni en lite halvtråkig onsdagsförmiddag och behöver något uppiggande? Då har jag det perfekta Youtube-klippet för er! Anton Abele (ni vet stoppa-gatuvåldet-killen) hoppas på att ta en plats i riksdagen nästa höst och passar på att promota sig själv lite på Youtube och samtidigt rasa över brottsliga ungdomsgäng.

Jag hoppas inte att han tror att detta klipp är till hans fördel?! Jag garvar typ ihjäl mig när jag ser det. Typiskt exempel på moderata ungdomar med lite för mycket uppmuntran hemifrån.

-Hans dramatiska konstpauser.
-Hans läspande (inte hans fel men ändå).
-Hans dramatiska slängande med tidningen då och då.
-Att han tycker att brottsliga ungdomsgäng är "helt oacceptabelt" (no shit).
-Att han upplyser om att det faktiskt finns lagar i Sverige som säger att man ska hålla sig ifrån brottslighet tills man är 18 (sen då?).
-Att han berättar att det är viktigt för honom att förstå vad som händer i samhället.
-Musiken som kommer in mot slutet.

Sorry Anton, men det här var bara för dåligt. Kul initiativ med videor på Youtube, men försök att ha något med substans att säga till nästa gång, okej?



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0