Efterlysning

Denna efterlysning riktar sig främst till Ewa och Lilla Anna:

När vi var i Farsta C häromdagen (när jag köpte en stickad väst och vi rymde från Ewa inne på ICA) hade jag med mig en påse med mina rosa favoritskor, en leopardblus samt något mer jag inte minns och inte vågar tänka på. Denna påse är nu spårlöst försvunnen. Problemet är att jag inte vet när den försvann utan bara att den inte finns här hemma. Och jag är verkligen inte en sån som brukar glömma tillhörigheter på typ bussar och sånt, jag är skitnojig och kollar alltid att jag har med mig allt, speciellt när jag har flera påsar och väskor som jag hde då.

Det sista tydliga minnet jag har är att du Ewa höll i påsen när jag skulle betala för västen och jag (nojig som jag är) ropade till dig och frågade om du hade min påse. Men sen är jag nästan säker på att jag tog den igen. Nästa kritiska moment kan ha varit när jag och Lilla Anna satt på bänken och väntade på dig när du var inne på ICA. Jag matade Wilton med en satte och kan jag då ställt ifrån mig påsen på bänken och bara gått iväg? Det är så himla olikt mig! I så fall borde jag åtminstonde fått en panikattack senare på typ tunnelbanan och insett att påsen var borta.

Ett mysterium helt klart och jävligt bittert eftersom jag saknar grejerna i påsen. Så om någon av er har några tydliga minnen från mig med påsen kan ni väl ge er till känna! Skitirriterande att inte komma ihåg var jag har gjort av den.

Om ni har orkat läsa klart denna novell vill säga.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Det sista minnet jag har av den påsen är när jag tryckte ner den med blusen i din svarta väska, sen är det bara svart. Nej mamma, jag var inte full. Jag minns inte ens att jag hade den på ica, men om jag hade den låg den väl under vagnen? Slutsatsen av det här är att jag inte vet alltså.

Men du kan väl inte bara ha gåt ifrån den? Fast jag gick ifrån min väska igår i skolan, så en tjej i klassen fick springa efter mig...

2009-10-27 @ 07:43:50
Postat av: Lilla Anna

Say what now...? Jag har absolut inga minnen what so ever från någon påse. Kan det ha varit rollator gubben på bänken som har snott den? Som straff för att vi trängde bort honom från hans plats?

2009-10-27 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0