Guilty pleasure

Det känns lite löjligt, men jag bara måste ju läsa Sofi Fahrmans snart släppta bok "Elsas mode". Nöjesguiden-bloggerskan Camilla Åstrand har läst den och beskriver den på följande sätt:

"Det är som att se ett The City-avsnitt, blanda in lite Gossip Girl, mixa med alla Sveriges största modebloggar och toppa med det senaste sexiga sms:et du fick. Alltså helt otroligt underhållande och sexigt."

Det finns inget att snacka om, detta är en must-read. För att behålla lite intellektuell status kan jag väl säga att jag dessutom under hösten ser fram emot att läsa Joyce Carol Oates nya bok "Älskade syster". Kul att jag har något att se fram emot nu när jag blir dagdrivare från och med nästa vecka.


Omslagsbild snodd från Camilla.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0