It's on bitch!

Alltså även om jag älskar Whitney och The City, måste jag ju erkänna att säsongspremiären av The Hills är strået vassare ur en komisk synvinkel. Några highlights:

-Kristins sjukt överspelade bitchfit när hon tappar det totalt och skäller ut allt och alla första gången hon träffar dom.

-Spencers cowboyhatt och cowboyboots på husvisningen.

-När Heidi tar upp barnrummet på husvisningen.

-Spencers "It's my way or the lame way".

-Att Heidi anklagar sin syster för alkoholism och vill skicka henne på rehab.

Det här kommer att bli en bra säsong, jag kan känna det.

The Hills - MTV Shows

/Anna

Kommentarer
Postat av: Farbror Anna

Okej, jag har nyss tittat på avsnittet och jag känner hur jag sympatiserar väldigt starkt med audrina. Vilket jävla as justin-bobby är!! Men whatta fuck... vad händlade bråket om i början? Jag skämdes så mkt att jag inte klarade av att titta på det. Steffanie bara gick upp och började tjafsa med JB för att han inte sa hej till audrina? Ursh va pinsamt!



btw: det är lördagskväll och nej, jag har inget liv!

2009-10-03 @ 21:01:16
Postat av: Anna

Håller med, skitpinsamt att Stephanie typ tar på sig uppdraget att läxa upp JB så att allt bara blir värre! men man märker ju att JB fortfarande har Audrina i hjärtat, det enda han pratar om är ju henne, till och med på daten med Kristen!

2009-10-03 @ 22:30:41
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0