Jojo-bantning

Jag kollar inte Blondinbellas blogg så ofta nuförtiden. Mest för att det den senaste tiden förvandlats till någon form av bloggversion av en självhjälpsbok och jag inte känner mig speciellt inspirerad av att ta livsråd från en nybliven nittonåring. Men nyligen såg jag bilder på henne från Veckorevyns "Blog Awards" och blev chockad över hur mycket hon pendlar i vikt. Inte att hon är jättetjock nu eller så, men hon måste ju gått upp typ femton kilo sedan Let's Dance-tiden då hon var värsta spinkiga muskelknutten. Eller är det den mörka hårfärgen som får henne att se chunky ut? Gillade henne bättre som blond, mycket mer klädsamt.

Antagligen är hon mer hälsosam nu, men det är ändå oroande att hon jojo-bantar så pass mycket i så ung ålder. Kanske något att ta upp i nästa självhjälps-inlägg?

Observera att jag är medveten om att hela detta inlägg består av att kasta sten i glashus eftersom jag var värsta fatsot i vintras (vilket du nu Ewa har erkänt), men jag lider bara med henne.


Blondinbella som blondin.


Blondinbella på Blog Awards som brunett.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0