Klädinspiration

Jag har läst Mogis blogg ett par år nu tror jag, alltså innan både bedrägeriskandalen och orduppståndelsen. Jag vet inte om detta på nåt sätt skulle göra mig häftig, snarare tragisk. Anyways så läser jag hennes blogg för att hon och jag har väldigt lika smak när det kommer till kläder och favoritmärken, så jag får alltid bra tips och inspiration när jag går in och läser eftersom hon shoppar väldigt mycket.

Nu senast såg jag att hon inte bara köpt samma kofta som jag nyligen också gjort (även om hon fick ett mycket bättre pris på den, hoppas att hon bara har skrivit fel...), utan även en lång stickad tröja/tunika från DAY som jag bara måste ha! Hoppas Marlene har tagit in den tills jag kommer nästa vecka...



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0