Lil Mama är ute i det blå

Minns ni när Lil Mama sprang upp på scenen under Jay-Z's och Alicia Keys uppträdande på VMA? Som jag skrev om för ett tag sedan, när jag inte fattade om det var planerat eller inte? Nu har tydligen Lil Mama talat ut om saken hos Tyra Banks och hon verkar vara helt urspårad. Jag trodde att hon åtminstonde kände Jay eller Alicia, men tydligen rycktes hon bara med i musiken och kände att hon hade rätt att kliva upp på scenen.

Från intervjun:

"I’m a dancer, and I definitely felt it. I wasn’t there to ruin the performance, I wasn’t there to bring anyone down or anything down. In that moment I kind of felt it coming so I just went with the flow."

Kul om hela publiken "went with the flow" och hoppade upp på scenen. Ha lite självbehärskning kvinna.

"You can tell Alicia that I apologize and I definitely plan to work with both of them in the future and I hope this didn’t rock the boat.”

Jag gillar hur hon på eget bevåg planerar att jobba med både Jay och Alicia i framtiden. Med tanke på att hon inte hört från någon av dem sedan galan tror jag inte att känslorna är besvarade.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0