Lyteskomik

Det är säkert skitjobbigt att få en psykos, så detta är verkligen inget jag vill förlöjliga. Speciellt inte när den tar sig uttrycket att man tror sig vara en häst. Men jag kan inte hjälpa att jag småfnissar lite när jag läser den här artikeln i Aftonbladet.

"Psykosen ledde till tvångsföreställningar och när det var som värst trodde Anneli att hon var en häst.
–Gnäggande galopperade jag in på psyket och började äta på en blomma som stod i en kruka i fönstret."

Vad hemsk jag är, jag kommer att brinna i helvetet.



Anneli, nu frisk från sin psykos.

/Anna


Kommentarer
Postat av: karin

Jag vet, hahaha... Jag läste den högt för alla som ville(och inte ville) i lunchrummet på morgonen!!!

2009-10-20 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0