Musty

Går igenom lite bilder här på mammas dator och hittar mycket kul. En del tragiskt också förstås, men det är roligt hur många bilder jag hade glömt bort att dom existerade.

Den här bilden är från min och T's inflyttningsfest en gång i tiden, och ni kan ju ignorera mitt ansikte på bilden men vad är det för mustig hårfärg jag har där? Minns inte vad jag hade gjort med håret runt den tiden, men det ser ju ganska brunt ut? Och blankt? Vad har gått snett sedan dess?

OBS! Bilden är tagen på EFTERfesten, därav T's rufsiga hår, mitt glansiga fejja samt McDonaldsinslaget.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

Du och Tobias har samma frisyr på den bilden...höhöh

2009-10-13 @ 12:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0