Nu hatar vi Idol-Erik

Jaha, då var det klart. Nu hatar vi Idol-Erik. Synd, eftersom han var ganska bra, men jag har nolltolerans för sånt här.

Ok, det var fem år sedan och han kanske var ung och dum, men faktum är att han faktiskt blivit dömd för detta i domstol och det var ett knytnävsslag rätt i ansiktet på en tjej som inte ens slagit först. Det känns inte lugnt. Att han dessutom nu försöker måla upp sin insats som ett "hjältedåd" tycker jag inte direkt helps his case. Tror han att folk är idioter eller?

– Jag är rädd att folk ska få fel uppfattning om mig. Men jag hoppas att de kan sätta sig in i situationen och se hjältedådet i det.

Han får ta och lugna ned sig, det finns inget hjälteaktigt i att slå en tjej med ett knytnävsslag i ansiktet, oavsett situation. Jag tror han gör bort sig mer med sina uttalanden än om han bara hållit tyst.

Angående något helt annat: Jag fattade inte riktigt ditt inlägg här nedan, det är alltså white-trash-looken du vill uppnå? Då tycker jag att jackan är helfel. Annars är det snygg tycker jag, men den ser lite tunn ut? Jag har sett snygga på Lindex som är typ liknande i modellen fast fodrade och luddiga inne i luvan, och till bra pris. Påminner lite om den jag har köpt som jag inte invigt ännu!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0