On a lighter note

När jag var ute på promenad idag gick jag förbi där Birka Paradise låg och jag blev skrämmande sugen! Är det inte nån annan som känner för en kryssning? Kanske inte typ en fredagskväll med de värsta "Färjan"-dräggen, men kanske nån veckodag. Shoppa taxfree, äta buffé (bli full på buffévinet) och dricka självlysande drinkar? På Paradise finns ju värsta poolen och allt också! Skitmysigt!

Jag tror senast jag var på en färja var på kryssningen vi åkte på dagen efter våra studenter Karin! Och det var ju trivsamt? Eller?



/Anna

Kommentarer
Postat av: Ewa

är det sjukt att jag blir lite sugen när jag tänker på de färglada sockerdrinkarna? Och äckligt buffevin och lakritspipor?

2009-10-20 @ 21:01:24
Postat av: Anna

Jag vet, jag blev också förvånad över att jag kände mig så sugen!

2009-10-20 @ 21:03:08
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0