Pluggpaus

Jag sitter och pluggar som jag aldrig pluggat förr. Men man måste ju ta en paus också för att låta allt sjunka in..eller?
Jag gör det genom att städa och sitta vid datorn. Mycket konstruktivt!
Jag är på jakt efter en mysig varm höst/vinterjacka. Var ska jag hitta en? Det var ju ett tag sen jag shoppade annat än barnkläder, så jag känner mig helt vilsen. Jag har ingen smak längre helt enkelt.
Jag hittade den här på H&M, den ser så mysig ut. Men är den skitful? Jag vet inte längre, jag litar inte på mig själv. Det här är jätteläskigt, så snälla kan ni hjälpa mig?!
'
Eller känns den lite Kånken och palestinasjal? Det är ju inte riktigt den looken jag är ute efter. Mer white-trash-morsa i förorten..

Btw håller jag helt med dig om Sofi Fahrman, jag har svårt för henne, men kan inte sätta fingret på varför. Jag läste också intervjun i Nöjesguiden och blev sjukt irriterad. Hon känns för övrigt ganska trist.'

Nå! Tillbaka till lagboken!

/ Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0