Press it up

Alltså jag är verkligen sämst på att uppfatta låttexter. Tycker inte att jag är direkt dålig på engelska, så jag vet inte om det är något fel på min hörsel? Du fattar alltid vad dom sjunger i låtar, medan jag är tvungen att googla texten för att poletten ska trilla ned.

Nu senast är det Sean Paul's låt "Press it up" som jag har haft problem med. Jag har varit helt säker på att han sjunger "Girl, when you're president", istället för "Girl, when you press it up", och jag trodde att låten var något sorts politiskt utspel för en första kvinnlig president i USA.

Så fel jag hade.



/Anna

Kommentarer
Postat av: Manuela

hahahaha, du är helt ute och seglar du... känner igen mig :)

2009-10-04 @ 01:24:40
Postat av: Ewa

Men hur kunde du tro så fel?! Det låter ju inte alls som president!!!

Btw, börjar inte Sean Paul bli lite gammal? Jag har skamligt nog alltid tyckt att han är lite semi-het, men här såg han lite sliten ut..

2009-10-04 @ 10:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0