Sitting home alone...

Det är konstigt hur det kan kännas så mycket sorgligare att sitta ensam på en fredagskväll än på en vardag.
Och hur ska jag kunna plugga med allt annat i huvudet?

Jag lyssnar om och om igen på den här underbara låten, känns som om den passar bra till min sinnesstämning ikväll.

Tyvärr fanns det ingen video, och jag kunde inte heller hitta det fantastiska försnacket, som är ca 10 min...

På tal om nåt trevligare så är jag väldigt impad över mammas trendiga stil! Jag har seriöst provat såna jeansleggings flera gånger(jag glömmer varje gång), och jag ser ut som en trailer-park-brud med hängröv i dem. Kul att mamma kan pull it off..

/ Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0