The Hills avsnitt 2, säsong 5

Jag hoppas att ni alla kollat på det senaste avsnittet av The Hills? Annars föreslår jag att ni kollar genast här nedan! Roligt som vanligt, men det börjar nästan bli för fake för att vara ok. Även om inslaget är den komiska behållningen av avsnittet, så är det så sjukt onaturligt hur Spencer och Heidis stela "grannar" kommer förbi och introducerar sitt syskonbarn Enzo. Som sedan helt spontant kommer förbi och spelar tv-spel. Och blir brutalt utkastad av Spencer.

New York Magazine skriver roliga recensioner av The Hills-avsnitten, och kommenterar Enzos intåg i serien på följande sätt:

"Okay, so the kid is cute, but his whole “Watch me play!” act and his adorable “Spender” comment are clearly just a means of luring Heidi into babysitting so he can then ruthlessly kill the couple in their secluded “mansion in the mountains.” And the chic “aunt and uncle” who bring him by Pratt HQ for an awkward introduction? Yeah, right. Where are his parents? Mysteriously disappeared during a family hiking trip? We sort of can’t wait to see little Enzo turn on Heidi and Spence; THAT would be a Hills episode worth recapping! But this week, it’s just the same old drama. Sigh."

The Hills - MTV Shows

/Anna

Kommentarer
Postat av: Farbror Anna

Ursäka men jag måste fråga! Va händer med fistfajeten som man fick smakprov på i första avsnittet??? Den där "next week on the hills". Har jag gjort något fel? Vad händer? HJÄLP!

2009-10-10 @ 15:24:37
Postat av: Farbror Anna

Jag vet att du säkert har andra saker att göra med ditt liv men jag väntar fortfarande på svar...

2009-10-11 @ 16:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0