This is where the magic happens

Alltså, jag älskar min mamma och anser oss ha väldigt god kontakt. Vi till och med korttidsbor tillsammans just nu! Men jag har ändå aldrig beskrivit det som att det uppstår magi när jag umgås med henne. Men det kanske jag borde? Ska försöka bli lite mer som Carolina Gynning tror jag.

Kopierat från Carolinas blogg

Jag sov dåligt i natt, men det gör inget. Jag har så mycket energi just nu! Livet är inspirerande, igår hade jag middag med min kära mor Agneta Gynning.Varje gång vi ses uppstår det magi, hon läser min själ, jag läser hennes!
Jag sov dåligt i natt, men det gör inget. Jag har så mycket energi just nu! Livet är inspirerande, igår hade jag middag med min kära mor Agneta Gynning.Varje gång vi ses uppstår det magi, hon läser min själ, jag läser hennes!


/Anna
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0