Verklighetsfrånvänd

Jag vet inte hur Göran Hägglund har fått uppfattningen att han representerar "verklighetens folk" som han kallar det. Jag tycker det talar sitt ganska tydliga språk att partiet som företräder hans åsikter knappt klarar 4%-gränsen i opinionsmätningarna.

Han påstår att någon form av "vänsterradikal elit" förstör det offentliga samtalet men "nonsens" och "kommisarefasoner". Det är lite lustigt, med tanke på att det är precis vad jag anser att KD gör.

Det skulle vara nyttigt om Hägglund vaknade upp ur sin kristna dimma och insåg att ca 90 procent av befolkningen inte fattar vad han snackar om och att han bara gör bort sig. Du är inte den vanliga människans företrädare Göran! Skärp dig!

/Anna


Kommentarer
Postat av: Vermilia

Bra Göran Hägglund, allas vår älskade åsiktspolis! De behövs verkligen frihetskämpar som dig som säger sanningen!



Hoppas att du blir statsminister också, så hoppas jag att du inför fängelsestraff för homosexualitet och äktenskapsbrott, och obligatorisk morgonbön varje dag i skolan också så får vi det sköna och fria samhälle som ni KD:are strävar efter.



Kanske du kan ha Ella Bohlin som utbildningsminister också så kan ni ju införa bestämmelsen att skolan skall lära ut att Jorden är 6000 år gammal också. Halleluja

2009-10-13 @ 11:44:11
Postat av: Vermillia

Göran Hägglund är ju fenomenal; konsten skall såklart utan undandag utgå från folket! Degenererande konst och andra pervesioner som ''verklighetens folk'' inte godkänner eller begriper sig på skall såklart förbjudas.



Inte heller skall ''vänstervridna åsikter'' få förekomma, utan allt skall såklart utgå från ett strikt värdekonservativt perspektiv helt enligt önskan från verklighetens folk, alla andra åsikter skall såklart anses som felaktiga.



Grattis Hägglund, tur att vi har politiker som dig som verkligen vågar stå för den vanliga människans åsikter.



Själv hade jag tänkt rösta på ND i nästa val, men nu tror jag det blir KD istället. Bra rutet Göran Hägglund! ;)

2009-10-13 @ 13:35:50
Postat av: erik

Älskar ditt bildval Anna... känns liksom väldigt passande att du tog en bild där Big Daddy G ser fantastiskt förståndshandikappad och retarderad ut.

Kissibyxangarv!

2009-10-15 @ 18:46:40
Postat av: Günther Fliesenburgh

Tack för att du tycker att min bild duger för din blogg. Synd att du inte frågat mig om lov innan du publicerade bilden./Fotografen

2011-06-16 @ 20:06:46
URL: http://www.reecoy.com/blog2/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0