Avundsjuka?

Jag gillar verkligen Hanna Fridén, hon är rolig och har bra värderingar (enligt mig då självklart). Varför känns det förresten som hon har gått i vår skola? Eller typ Katarina Södra? Är det nån som har koll, jag tror att hon är 86:a eller nåt.

Nu har hon i alla fall i ett inlägg på sin blogg ifrågasatt hela den här grejen med att tjejer inte får kritisera andra tjejer, något som jag stör mig något oerhört på och som jag tagit upp här någon gång angående Blondinbella. Hon gör jämförelsen med om man skulle sätta samma krav på män, och hur löjligt det skulle verka då. Man är inte alltid avundsjuk på någon för att man väljer att kritisera något denna gör, hur konstigt skulle inte det vara?

/Anna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0