Beställt från H&M

Nu har jag precis beställt den här tröjan från H&M's webshop (Mamma, den var jättebillig, plus att jag hade en rabattkod som gjorde att jag även fick 25% rabatt)! Det var första gången jag handlar därifrån, detta ska bli spännande. Det var dock inte leverans förrän i början av oktober, det var lite segt.

Valde mellan svart och den här gråa, svårt val men det kändes lite väl överdrivet att köpa båda. Men jag valde den grå tillsist eftersom det är snyggast till svarta leggings och stövlar vilket jag kommer bo i fram till jul.

Var även inne på Gina Tricot idag för att leta efter att par svarta typ "skinn"-leggings med quiltade detaljer, men hittade dom inte. Är det någon annan som sett dessa i butik och kan berätta var dom finns?


Min nya tröja

Bloggerskan Engla i leggingsen jag letar efter. Ja, jag vet, det ser ut som att hon är min stilikon.

/Anna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0