Bra TV

I helgen har jag haft tre TV-höjdpunkter:

1. Filmen "Stockholm Boogie" som jag inte hade sett förut. Sjukt rolig ju, jag skrattade högt för mig själv flera gånger (sorgligt jag vet, men jag var ensam hemma). Och "Terese" i filmen är ju verkligen lik dig på riktigt! jag förstår killen som sprang efter dig vid Gullmarsplan och frågade om du var hon...

2. Premiären av nya säsongen av "Ensam mamma söker"! Som jag har längtat! 37-åriga Helena som leker "Jag har aldrig" med sina potentiella pojkvänner på första dejten är ju bara för kul. Var det nån annan som kollade? Jag tyckte så synd om hennes 17-årige son som desperat försökte få sin lammköttjagande mamma på andra tankar när hon ville välja en 22-årig kille till att fortsätta i tävlingen. Kan ju inte vara kul i skolan efter det här liksom.

3. "Den utvalde" som går på femman just nu. Sämre/roligare film får man ju leta efter. Andreas Wilson är ohotat sveriges sämsta skådespelare, samtidigt som Dorian från Vänner och Fiender har en ledande roll. Behöver jag säga mer?

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0