Bright smile

Är det sorgligt att det jag drömmer om när jag fantiserar om att typ vinna på lotto (trots att jag aldrig ens spelat på lotto) är att gå till tandläkaren? Alltså, tänk om jag hade obegränsat med pengar, då skulle jag gå till en sån där avancerad tandläkare som använder laser som inte gör ont, och sen skulle jag bara säga "Gör vad du vill"! Det skulle man ju ärligt inte våga annars, vem fan vet vad det skulle gå loss på?

Jag vet inte riktigt vad jag skulle fixa, jag skulle bara be honom/henne att göra mig lite snyggare, jämna till lite, bleka lite... Ni vet lite sånt. Och sedan laga allt jag är säker på måste lagas, har ju inte varit där på ett tag om man säger så.

Någon som har ett fint (och vitt!) leende är Jessica Simpson. Hon har säkert blekt tänderna, men annars ser de inte sådär jättefixade ut som andra Hollywoodkändisars kan göra.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0