Confessions of a medelålders mamma

Idag slog jag alla mamma-rekord tror jag. ( Alltså mina egna rekord, det finns nog mammor som är tusen gånger värre/bättre?)
Imorse när jag lämnade Wilton på dagis, upptäckte jag att han var den enda som inte hade praktiska allväderskläder (Typ polarn och pyret, kostar en miljard). Jag fick skämmas när en i personalen bad mig sätta på Wilton sina "vindisar". Åh herregud. Min son har ju inga vindisar! Han har coola jeans och converseskor, inga vindtäta grejer!
Så efter dagis begav vi oss till Farsta och handlade dagiskläder för ALLA mina pengar. Jag kommer seriöst inte kunna handla något till mig själv innan Wilton börjar grundskolan. Men det kan det ju vara värt, för kolla hur söt han är i sina nya kläder:



Han fick också en sån där nördig "fuskpolo". De är faktiskt väldigt praktiska!


Efter den shoppingspreen behövde vi mat, så jag gjorde fiskbullar med hemmgjord sås, potatis och ett litet grönsaksfat vid sidan om. Yes jag är en försortsmamma!



/ Ewa

Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla älsklingen!!!

2009-09-22 @ 21:21:15
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0