Dyrt att blogga?

Det verkar dyrt att vara topp-bloggare, vi kanske ska vara nöjda med att det bara är våra närmast sörjande som följer vår? Kenza lägger tydligen tre-fyra tusen kronor i veckan på taxiresor bara för att slippa åka kommunalt, eftersom hon är rädd för att träffa på argsinta läsare.

Alltså seriöst, jag vet att jag är en no-lifer som typ har koll på alla tonårstjejer som bloggar, men är det verkligen något som gemene man har? Känner folk verkligen igen Kenza, bortsett från hennes fans? Jag vill inte förringa hennes rädsla, men jag tror att det är lugnt för henne att ta bussen ibland. Kanske inte nattetid, men det gör ju helst inte jag heller och vi har typ tre läsare.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0