Ewa Anka

Jag vet, jag bidrar inte med någonting till denna blogg, förutom med ointressanta bilder på Wilton. Men jag kan inte lägga band på mig! Jag är typ som Anna Anka; "Men han är ju så snygg!"
Hon är en hemsk ond kvinna för övrigt, jag grät nästan igår när jag såg på Svenska hollywoodfruar, när hon var på Ford Models med sina barn, och hennes söta son inte ville posera..Såg du det?
Anyways, här kommer självgoda bilder på min mer pose-villiga son:







Och angående inläggen nedan: Jag säger ja till skorna, nej till linnet. Jag vet hur det är, jag tror jämt också att jag ska se likandan ut som den som har det heta plagget. Jag har lite svårt att inse mina egna begränsningar om man säger så. Men linnet i sig var ju inte så kul, Carolina kan ju bära upp det mesta och få det att se fräsigt ut. No offense Anna, jag säger inte att du är värsta ruggugglan, men du förstår vad jag menar! Ok, nu krånglade jag in mig i det här, jag bara slutar nu.

 

/ Ewa


Kommentarer
Postat av: Ballerina

Ointressanta bilder på Wilton???????

Ähm ursäkta?? Han är godis för ögonen!! Lägg upp varje dag tack!

2009-09-29 @ 09:55:50
URL: http://josefinaballerina.blogg.se/
Postat av: Anna

Ok, jag snor dessa bilder omedelbart och lägger upp dom i mitt skrytalbum på facebook.

2009-09-29 @ 12:07:30
URL: http://iloveyoubaby.blogg.se/
Postat av: Karin

Håller med Ballerina! Ses på torsdag världens sötaste gudson!!!!!!

2009-09-29 @ 23:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0