Fuck off TV3!!!

Fy fan vad irriterad jag blir! Jag har ETT och då menar jag ETT favoritprogram på tv, och det är Lipstick Jungle. Tyvärr verkar det som att det är TV3's mål i livet att jag ska missa varenda avsnitt! Förrförra veckan gick det 21:00 på måndagar, veckan efter flyttades det till 18:00 på lördagar. Lite osmidigt, men jag tog det med lugn. Men hur tror ni då det känns när jag nu, på en lördag 18:00 glad i hågen sätter mig framför tv:n? Och dom visar det jävla skitprogrammet Superstars? Och dom har flyttat Lipstick Jungle till 15:50 på lördagar?! WTF?!

Man kan ju inte kolla på tv när dom håller på så här. Det blir att jag får köpa DVD-boxen helt enkelt.

/Anna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0